۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۱۵۸۵۶
سرپرست اداره ارشاد بروجن خبر داد

صدور کارت وی‍ژه برای آمران به معروف و ناهیان از منکر در بروجن

با تصویب در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجن کارت های ماهیانه برای آمران به معروف و ناهیان از منکر صادر می شود تا با صدور این کارت ها به نوعی از فعالیت های خودجوش مردمی در حوزه فرهنگ دینی دفاع شود.
صدور کارت وی‍ژه برای آمران به معروف و ناهیان از منکر در بروجن
عبدالله تنگستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: از نمونه های روشن امر به معروف و نهی از منکر این است که این سنت نیکو دسته جمعی توسط مسلمانان برگزار شود.

وی افزود: به سبب اهمیت نهاد خانواده و بر اساس ضرورت توجه به کودکان و نوجوانان که دل های آماده تری برای پذیرش حق و راستی و والایی دارند، لازم است بخش عمده ای از تلاش های مربوط به تبلیغ، ترویج و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، به این گروه مهم اجتماعی اختصاص یابد و برای نهادینه سازی حق پذیری، گرایش به معروف ها و پرهیز از منکر، در وجود این قشر عظیم، فعالیت های شایسته و بایسته ای صورت پذیرد.

تنگستان تصریح کرد: براین اساس و به منظور مشارکت حداکثری این قشر، کارت های ویژه ای به نوجوانان و جوانان آمر و ناهی صادر می گردد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن افزود: در امر تبلیغ، ترویج و احیای امر به معروف و نهی از منکر، شناخت مخاطب، برخوردهای مهربانانه و مناسب، کوتاه بودن موضوع مورد توجه، مستند بودن مطالب، برخورداری از انگیزانندگی کافی، عدم توسل به زور و اجبار و خشونت، بیان هنری و خلاقانه، تدبیر مناسب، توجه به عواملی هم چون زمان، مکان و در پاره ای موارد مناسبت ها، تدریجی بودن و در عین حال استمرار موارد تبلیغی به گونه ای تاثیرگذار، ضرورتی تام دارد.

تنگستان، ممنوعیت استفاده از قلیان توسط پیمانکاران و فروشندگان مستقر در تفریح گاه سیاسرد، مرکزیت مصلی شهر برای برگزاری نماز عید فطر، اقدامات فرهنگی، تذکری و عملیاتی در مبارزه با روزه خواری توسط نیروی انتظامی از دیگر مصوبات دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجن نام برد.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد
کارت وی‍ژه!! این کارت ویژه آیا به جای اینکه سبب حفظ ارامش و امنیت جامعه شود به ضرر خود فرد تمام نمیشود!!؟
وقتی که هیشکی پشت سر یه شخص امربه معروفی و نهی از منکری نباشه چه فایده ای داره؟!وقتی که کتک میخوره یا از دنیا میره کی جوابگوئه؟!؟!
وقتی وزیر ارشاد و دولت تدبیر میگن اجازه بدیم مردم خودشون راهه بهشت رو پیدا کنن اونوخ مطمئن باشیم که کسی که بیاد و امربه معروف بخاد بکنه هیچ پشتیبان و تکیه گاهی نداره.

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۰:۰۰

8 Feb 2020